czwartek, 3 stycznia 2013

Bohaterowie


Hej, nazywam się Jula Casillas(17 l.). Mam starszego brata Ikera, który jest najcudowniejszym facetem pod słońcem. Do niedawna mieszkałam w Polsce. Tam uczyłam się języka Hiszpańskiego, Angielskiego i Niemieckiego, dzięki temu nie mam problemu z przystosowaniem się do nowego środowiska.  


Iker Casillas (31 l.) i Sara Carbonero (28 l.). Moje "zakochańce". Iker to zarówno najlepszy brat jak i bramkarz na świecie, a Sara to cudowna przyjaciółka i reporterka. Zdecydowanie są dla siebie stworzeni. 


Od prawej :Pepe (30 l.) i Cristiano Ronaldo (28 l.) przyjaciele zarówno w Realu jak i w reprezentacji Portugalii. Są do siebie bardzo podobni, oboje zawsze mają "nieczyste" myśli. Pepe jest jednak trochę bardziej agresywny, ale tylko na boisku. W codziennym życiu jest potulny jak baranek. Marcelo (24 l.) uwielbiam bawić się jego włosami. Takie śmieszne sprężynki. Zawsze, razem z Pepe, ma głupie pomysły.


 Sergio Ramos (26 l.) dobrze zbudowany i często nieogarnięty dowcipniś, który wszystkim poprawia humor. Jednak czasami potrafi wkurzyć, a nawet zasmucić. Nieraz mu zaufałam i często tego żałowałam. 


Rico (17 l.) styl "ciacha" i gwiazdy szkoły w jednym. To właśnie w nim kocha się większość dziewczyn. Na pierwszy rzut oka jest zbyt pewny siebie, jednak gdy się go bliżej pozna, jest na prawdę całkiem miły.


Mój cudny kotek Marcelo. Uwielbia kłaść się na poduszce albo czyiś kolanach.

Wojtek Szczęsny (22 l.) bramkarz Arsenalu i reprezentacji Polski. Zabawny, romantyczny, ale czasami zbyt pewny siebie. Mam z nim dobry kontakt i chciałabym, żeby taki pozostał. 

Kate Johnson (17 l.) Brytyjka, z którą dzielę pokój w internacie. Jest mega gadułą, dlatego nigdy nie można posiedzieć w ciszy. Świetnie się rozumiemy. Pomimo, że znam ją krótko, mogę jej zaufać.



Pilar Rubio (35 l.) hiszpańska prezenterka i dziewczyna Sergio Ramosa. Nie przepadam za nią, wydaje mi się być strasznie dwulicowa. 

Daniel, siostrzenica Sergio :) Cudowne i urocze dziecko



4 komentarze: